FREDAG MED LINA

jag kör på att göra inlägg för de dagarna som gått eftersom jag inte haft tid eller lust att blogga de dagarna! så jag kör på nu lixom. funkar ju minst lika bra.
i fredags så skippade jag och Lina skolan eftersom vå tänkte käka frukost och gå på Bahia Sur. vilket var en toppen ide! vi käkade frukost på la 44, där de har världens godaste churros! det blev churros och cola cao. smaskens! det är en sak som ni ska vara avundsjuka på! underbart gott är det! längtar efter att pappa ska smaka det väldans snart! :D em, ja. sen så gick vi till Bahia Sur där vi kollade väldigt noga i alla affärer! haha, för en gång skull verkligen kollade vi på kläder! jag fick en kavaj inköpt. det var rea på h&m så den kostade bara 10 euro, jag har ju alltid viljat ha en kavaj men de har alltid varit så otroligt dyra! så nu har jag en, billigt och bra! köpte och ny rengöring till ansiktet eftersom min är slut hur man än vänder och vrider på den! den fannas också billig så det känns bra! sen käkade vi lunch också billigt och bra på la bocatta som är en smörgåsresturang. där finns det smörgåsar och lite annat för mindre än 5 euro!! super lixom! och gott för att inte snacka om det för mkt!





haha, vi var på fotohumör så lina sa att vi kunde ge varandra fula kläder! haha, så vi gick säkert en kvart inne på H&M och samlade ihop fula outfits till varandra! sexiga brudar tycker jag personligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0