fortfarande sjuk.

japp. näsan rinner, halsen kliar. tusan så jobbigt det är med en riktig förkylning.
jag är hemma imorn men sen blire skolan torsdag fredag, måndag tisdag onsdag torsdag fredag måndag tisdag. sen på onsdagen så kommer pappa! wooooooho!  så himla kul det ska bli!
jag har så ont under näsan av allt snytande. me cago los muertos, som jag skulle sagt på spanska.
idag kom julia hit, så tog vi en fika med lina. bara för att få lite luft. men det var ett helvet som jag ångrade ganska snart. med rinnande näsa och hostningar var tredje sekund är det inte kul att fika. så jag blir hemma en sista dag som sagt. får troligen betala tillbaka mitt stuidebidrag. tusan. får sätta igång att söka jobb nudå eftersom det tydligen inte är säkert på halvars längre. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0