förlåtförlåtförlåt

ja, jag har helt enkelt inte haft tid! pappa har vart här, ska berätta om vad vi gjort med bilder och sånt jag ni vet. sen är ju det så här att lina åker hem på måndag och jag vill hellre vara med henne den här sista veckan än att uppdatera bloggen lika flitigt som tidigare! men det kommer jag lovar!
jaja, idag då iaf så var jag lina och lili på stan, köpte en skjorta från zara och en svart kofta typ från en spansk affär som jag inte vet namnet på.... ett par armband tsm med lina och ett läppglans. sånu kan jag inte handla ngt mer som jag vill ha förns om ett långt tag då. jag har det lite svårare med ekonomin här konstigt nog. även fast det känns som jag spenderar mindre pengar. riktigt konstigt. jaja.

btw så känns det exakt likadant igen som en gång för länge sen. bara lite bättre, fin känsla. har nog saknat dig!

det var iaf helt underbart att ha pappa här hos mig! det var nästan svårt att komma ihåg hur det var att inte sakna honom! skumt. men han är bäst min pappa!
och nu om två månader kommer lovisa, mamma, johan och mormor! härligt! plus att vädret börjar bli bättre, varmare och lite mer sol! mindre regn och snart kan vi ligga på stranden! vet inte om jag nämnt det men jag ska bli så brun så ni där hemma gråter av avund! 
puss på er! 

sebastian min ursöta vkusin fyllde 4 häromdan, kommer bilder från det med tror jag! han är en klockren grabb!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0