CARNAVAL 21.00-04.00

alltså hur sjukt låter inte det här. vi satt och pratade om det som är på tv ikväll, det kallas carnaval och är typ massa framträdanden. tänk er idol med stora grupper som framtäder och 100 gånger större, aurori och tato sa att det här året är det mycket tidigare än de andra åren, ja då tänker jag att det slutar väl vid 22 eller 23 någon gång. men jaha, där kom överraskningen! det börjar 9 och slutar vid 4 på morgonen! alltså det är ju sjukt mycket tid! och att det börjar nio tycker jag också är konstigt och ovanligt. hemma börjar ju allt vid 8 och slutar vid 11 någon gång, alltså de stora galorna! anorlunda!
så idag ska vi mosa ihop oss i sofforna jag , julia, alba, jesus och tato, aurori sitter alltid vid bordet, och mysa med godis och titta på carnaval till klockan 4!! gud, borde tagit en siesta och vilat upp mig!
btw, jag längtar OTROLIGT mycket efter våren alltså! sol, stranden! det bästa är att för mig är faktiskt inte väntan lång, några veckor eller så! underbart!
har jag nämnt att idag har jag vart här i exakt 5 månader! alltså det är ju hur mycket som helst! konstigt och stolt känns det! jag är så glad att jag stannade! människorna är människor jag vill ha i mitt liv lixom! älskar dom!

en gammal goding, vår första underbara picknick!
julia jag och lina, alina bakom kameran tack och lov, där görs hon bäst.
imorn hoppas vi btw på en ny picknick om vädret tillåter!

luego.

Kommentarer
Postat av: ISISSSSSSSSSSSS!

Carneval! Jag blev bjuden dit av en tysk kille som vi träffade på Island. Men jag sa att jag kommer nästa år ist!!! Sjukt kul

Love ya <3

2010-02-13 @ 14:22:32
Postat av: mamma

Maten såg jättegod ut. Den vill jag ha när vi kommer. Sååå sköööönt att du trivs.

Love mamma

2010-02-15 @ 10:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0