ARROZ CON GAMBAS


jaha, lunchen bestod av detta! min favorit tror jag nog! underbart gott! med bröd också så är det ju rena rama tallriksmodellen!



idag gick jag till skolan vid 11, alltså de tre sista timmarna! vi hade bytt klassrum eftersom en kille i min klass går på kryckor och kan inte ta sig upp till vår vanliga våning! haha. men jag gillade dagen. satt bredvid maria idag och hon är jätte snäll! verkligen snäll och rolig också! hon har gjort en sång om lärarna som hon sitter och trummar och sjunger hela lektionerna! virginia är också jätte snäll! vi pratar mycket och hon verkar vilja prata också så det känns ju kul! sen den sista lektionen på filosofin tittade vi på någon utställning, den var riktigt kul faktiskt! igår pratade jag med den bästa veronika i USA!! så härligt var det! det var verkligen super härligt på ngt sätt, nästan exakt som om i sitter hemma i rummen framfr tvn och pratar i telefon som vanligt! sorgligt också sen när man lägger på och tittar sig omkring och vet exakt vart man är och hur långt ifrån vanligt det är! också känner man sig lite dum när man lagt på eftersom man egentligen sitter och pratar med en dator...
ikväll sover julia här, vi ska nog glo på en skräck film, one missed call, och kanske går vi ut och äter. men vem vet! nu är det iaf HELG!!! halleluja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0