ÄNTLIGEN!

ja, idag blir det äntligen att dra till gymmet då! så som vi pratat jag och julia om det! det känns skönt, känner jag mig själv rätt så kommer jag lixom aldrig iväg om jag inte kommer iväg idag! just nu ligger julia i min andra säng ( japp, jag har två sängar ) och försöker ta en siesta men hon ligger mest och skrattar och låtsas snarkar. kul. haha! idag tog jag mig till slut i kragen och gick till skolan. kändes bra! vi har bytt platser i klassrummet och nu sitter jag med Rocio och Virginia, det känns faktiskt bättre!

sen har jag och lina fixat musik hela dagen, eller ja, två timmar. nu ska jag ta en liten mini siesta kanske och sen blir det gympass! woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0