THIS CAN'T BE HAPPENING'

jag har nog gjort bort mig ganska rejält, allt behöver inte vara för det dåliga, allt behöver faktiskt inte bli piss efter ett tag. lite sent att fatta det nu kanske. jaha, men chilla är inte min starka sida lixom. förlåt.

kom precis hem ifrån julia, håller på att städa nu, rummet ska städas, byta lakan. sen vid 8 ska jag kanske träffa min områdesrepresentant, prata lite, sen kommer julia and the family och käkar här ikväll. imorn följer jag troligen med till jeres och håller julia sällskap och en snäll hand att gråta i när henne familj åker hem igen efter den 8 dagars visiten.

min värdfamilj är AfuckingMAZING!!!!! <3


ybersöta adriana, min vkusin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0