SOLSOLSOLSOLSOL.

HEJHOPP gummisnopp.
förlåt. fick lust att dra till med en gammalgoding som denna.
känner nu i efterhand att den nog blivit lite lame på sista tiden om man säger så.

har precis käkat lunch, fisk och kött och potatis, gottgott. har legat oh solat idag med. är så trött på ngt sätt. lite dum känner jag mig med. men jag ska fixa ihop det igen, lita. mm, kanske tar en fika med lili sen, och jag tänkte faktiskt, hej och hå, springa idag. jobba inför hemkosten lixom, så ni inte smäller av  av förvåning när ni ser mitt mulligare jag. men brun, det är jag iaf! ville bara klämma in det lixom.


Kommentarer
Postat av: Maja

Kjempebra blogg !

Titt gjerne innom bloggen min og det har vært hyggelig med en kommentar eller flere :-)

2010-04-10 @ 17:27:56
URL: http://www.maisenh.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0