så har man fått telefonräkningen, och den var hög

HEJHOPP allihopa!
dagen är molnig. lite som jag är idag. molnig. jag känner mig molnig. nästan åskig och blåsig och regnig. men, ett tidigt söndagssyndrom det är smällar man får ta. jag tänkte att innan jag åker ska jag göra en vad jag har lärt mig lista. vilket är en lång lista. till exempel har jag lärt mig hur man tar sig igenom en jobbig söndag!
jag och hela familjen sitter just nu och väntar på mitt kontokort som vi hoppas inte har kommit  på villivägar. pappa skickade ett nytt i fredags morgon. förra veckan. det har fortfarande inte kommit. vi hoppas att det kommer lite senare under dagen. ikväll ska vi boka resan!!! och då behöver man pengar, som sitter på kortet! (y)
jaja, snart kommer julia så drar vi in till stan lite. sen ska vi se på en modevisning ikväll utav flamenco kläder. pengarna de samlar in går till ett kök som ger mat till människor som inte har det själva. så det känns ju fint. det kostar bara 2 euro för inträde och modellerna som visar kläderna är vanliga tjejer. ska bli riktigt kul att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0