OCH NU VILL JAG SPY.

haha, kom precis in. har sprungit och gjort massa övningar (en aning konstiga om jag får säga det själv, tato kom in i rummet o´ch började skratta nämligen så jag antar de ser lite skumt ut,) och nu känns det som jag ska spy. men som sagt, jag sväljer. åt en munk idag, den är väl förhoppningsvis borta nu efter all träning idag 8-)
annars har jag pluggat spanska som en galning idag, glosorna är inpluggade och sitter som smort och imorn bär det av mot skolan klockan halv 1 för att ha två lektioner. hämta betygen och sen eller kanske på torsdagen gå med dem till maria. nu är det iaf typ hundra procent säkert att vi fyra åker iväg på en resa den 6 till den 10 maj! underbart! :D det ska bli så jäkla sjukt kul alltså!!!

låten jag alltid bläddrar fram på ipoden just nu är alltså
chris brown - so cold
den är underbart bra, bara älskar den! så ni kan ju lyssna in den om ni vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0