NU GJORDE JAG DET JU.....

jag har klippt håret kort precis som alba!!!!! herregud, jävlar att hon kunde övertala mig. nu sitter jag här, tittar på mig själv. ångrar mig. ska försöka fixa en bild men jag har som sagt inte mycket tid. det är iaf kort kort, med en längre lugg. tänk rihanna. inte nog med det heller, det är blondare. jätteblont nu! smart gjort sarah, smart gjort!


annars har dagen var kanon. vi har legat och solat hela dagen, jag börjar bli riktigt brun nu alltså! nu ska vi iväg ut och kolla på utgångarna! jag ska lägga ut bilder och förklara, jag ska! men inte just nu, när jag har tid! jag har på mig mina paljett tighst idag! fasen va de kliar, men vad gör man inte! jag gillar dom inte så där fruktansvärt mycket men gillar dom, det gör jag! jaja, hörs snart igen! puss!

Kommentarer
Postat av: lindabinda

APRIL APRIL

2010-04-04 @ 11:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0