mm, fisk!

idag var jag i skolan igen.
tack, vi börjar med applåderna.
sen ska jag berätta vad vi gjorde. eller, vad fröken gjorde. hon slet faktiskt isär ett hjärta. från en gris, kanske var det babe. kanske inte. ingen vet vems hjärta det var. en kille i klassen fråga men hoon blängde surt och fortsatte slita. under denna tiden svalde jag cirka 4 gånger. varav varje gång lite utav magsaften och frukosten hängde med ner till magen igen. sen tog hon fram en mage. eller en del utav magen. lärarn stog och klappade på den och sa att den var fin. jag spydde. jag sprang till toan och släppte ut det. härligt. virginia följde efter och när vi väl kom in igen så luktade det fisk i hela salen. japp, där hade hon en fisk. hon klippte sedan upp den. mitt itur. hon tyckte vi skulle se innehållet lixom. mm, tack för det. ut strömmade hjärta, mage, tarmar och allt möjligt som en fisk har inom sig. jag sprang till toan igen. andra gången. sen var det över.
jag har iaf lärt mig mycket idag, här kommer en liten lista ni vet ni kan fråga mig om senare eftersom jag nu vet!

- fiskar har tunga
- hjärtat har massa hålor, typ tunlar som min fröken lätt kan stoppa fingrarna i
- den ena väggen på hjärtat är tjockare än den andra ( kommer dock inte ihåg vilken sida )
- fiskt luktar otroligt illa när man styckar den i ett rum utan fönster och 27 elever
- ett fiskhjärta är sjukt litet

mm, det var bara lite utav all kunskap jag fått idag!
nu ska jag sola. HEJSVEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0