marknad

nyss hemkommen från marknaden med aurori, alba, jesus och ale. så snygg han är ale men det hör inte hit till! han är också väldigt bög. los gitanos som marknaden så fint kallas har allt ifrån sniglar, som lever, till solglasögon. en marknad alltså men lite allt möjligt. de har ju inga kläder i min smak eftersom man verkligen känner marknads kvaliten i kläderna. sånt gillar vi inte. men smycken och sånt har dom mycket och sånt kan man ju köpa hur mycket som helst av!! har nu besätmt att nästa vecka så drar jag och julia dit , jag har då med mig 200 kronor och letar lite smycken och sånt. inte mer än 200, men hoppas på mindre. allt är ju verkligen skit billigt, jättefina örhängen för 1 euro, alltså 10 kronor. vilket är ingenting!! Nu ska jag duscha, sen blire lunch och sen ska jag och julia till Cadiz idag. gå omrking lite och ta ngn fika och så. det blir mys! HEJSVEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0