just de, flamenco!

vi var ju och såg på flamenco, glömde jag säga det? vet inte. skit samma. det var iaf en modevisning med falmenco klännigar! de va alltså urfina! jag älskade en del utav dom och skulle ju lätt ge en slant för att ha på mig en! de var underbara, i vitt, broderat, rosa, gult, prickigt! ja allt möjligt. men det var en vit som satte sig extra nära hjärtat om man säger så. det var även en kille där som inte var lite söt om man säger så. vi satt precis bredvid varnadra så helt plötsligt sa han,- vad tycker du? så började vi prata och han förstog ju direkt att jag inte var ifrån spanien då. konsitgt. så vi prata massor om vad jag gör här och så! skit söt var han. Vi får se om vi ses igen, han fick min msn iaf.eftersom jag itne har ngn mobil då! haha. härliga kille iaf!

Idag är det solsolsol som står på schemat, jag har fan redan blivit brun. toppen! det känns ju kul! har bränt mig lite på näsan också efter bara en timme i solen nu innan. jag bränner mig fort där. Men, först nu blir de till att laga lunch med aurori och sen käka. men SEN är det sol! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0