jävla söndag

ja men det var väl självaste FAN va jävliga söndagar jag har!! idag har det inget med längtahem eller deppighet att göra vilket är bra! för det förstahar jag haft en helvetisk natt pga min "bränna" på ryggen. jag har vanat flera gånger av hög smärta i ryggen alltså. kunde inte ligga kvar i sängen, har inga ställningar att ligga på lixom. sen vaknar jag, och det är hus i helvete. familjen är arga. vi skulle nämligen gått oh käkatidag, men alba påpekade igår att dit vi tänkt gå faktiskt kostar 80 euro för allihopa!! vilket dom absolut inte har råd med! då blir tato skit sur och nu ska vi inte gå. än en gån lämnar dom problemet olöst och moving on lixom. inte bra. jaja, nu vet ni det. imorn är det väl som vanligt igen, tokerier! jag personligen tycker ju det är hur dumt som helst att gå ut och käka när vi knappt har pengar till mat varje månad!!! menmen, jag vågar inte säga ngt till dom så det förblir ovetande för dom. jag älskar dom ändå, kan jag ju tillägga!
 
Aurori min värdmamma, Alba min värdsyster och jag

Jag och min värdbror Jesus, Tato min värdpappa och min värdkusin Luis

Kommentarer
Postat av: mag

sjukt skön blogg då! :-)

2010-04-25 @ 22:40:17
URL: http://magicmag.blogg.se/
Postat av: rebecca

Åh vad roligt att vara utbytesstudent!! Hur trivs du? :)

2010-04-25 @ 23:03:58
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0