JAHA.

haha, jag klädde på mig träningskläder, snörade skorna och sa hejdå till familjen, går utanför dörren och vänder. vem försökte jag lura lixom, jag vill inte springa. jag gick in ist och tog en te med aurori och tato. japp. sen kom tatayoli och titochano och barnen, och sen även julia med hennes värdfamilj. jag och julia glodde hotel, vi ska göra en resa! en solresa! till solsidan. en litet skämt där. vi hittade iaf ett skitbilligt hotel/lägenhet man kan hra, två nätter, skitbra! blir troligen det! uunderbart med en liten miniresa, datumet är den 8-10 maj! vilket är om en månad! det kommer gå grymt snabbt!





bilder från förra miniresan vi gjorde i december till cordoba och granada. vi hade det riktigt kul så hoppas på en likakul resa nu igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0