I'M STILL CRAZY FOR YOU, THAT'S FOR SURE'

känns lite trist just nu kan jag säga, kan man inte bara börja om lixom?.

ikväll, eller ja, typ nu snart, kommer tatayoli, titochano och barnen, plus julia and the family. vi ska käka här allihop idag, en liten hejdå middag för julias mamma och syster som åker hem imorgon på morgonen, tidigt. ska bli nice! :) har duschat nu, målat naglarna, nopprat benen och kört ansiktsmask, så jag är fit for fight skulle man kunna säga. förövrigt har jag städat idag, solat och hittat mycket ny och skön musik! härligt! imorn blire väl ungefär samma sak. sol och fix! har lite bönande att göra också, men det tar vi innan sängen idag! kanske hinner jag med ett depserate avsnitt, det var jäkligt längesen nämligen! saknart lite!

btw, JAG SAKNAR SIMON ÖVINGE! fick som en kick av simon, vet inte varför eller hur men det var som en simonvind! saknarn mycketmycket! <3


en sexig simon från klassresan får stå för bilden, sötnosen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0