I just don't wanna miss you tonight'

HAHA, underbara värdfamilj! jag bara älskar dom SÅ mycket! de är lätt den bästa familjen jag kunde fått! helt sjukt roliga är de, och så rara!! Nu har jag hjälpt aurori med att städa i el patio, sopa och sånt, sen diskade jag och gjorde iordning i köket. sen tog vi en fika jag hon och tato, vi pratade om tatueringar, jag är ju HIMLAJÄTTE sugen på en tatuering. funderar lite på vart och hur. jag vill ju ha en text eller några ord. på innerarmen, sidan av armen, eller på ena skulderbladet. kanske i nacken bredvid örat. eller handleden. svårt . tato tyckte jag skulle göra hans ansikte på rumpan! HAHA. skön han är !

ska snart träna lite tänkte jag! PLUSPOÄNG så det skriker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0