HELGEN

SVEJSAN allihopa. nu är det, känns skönt och vi har härliga planer också! idag blire utgång och sen sover vi hos värdfaster och värdfarbror. jag drar väl dit någon gång efter lucnh, det vill säga runt 6, när alla är klara med siesta och såndant nivet. sen på lördag blire stranden. bekini, mackor, cocacola, frukt, solglasögon, boll och hela köret! blir ju dyngskönt med första verkligen sommar strand besöket!! jag tänkte även ta årets första havsdopp! härligt! sen på söndagen ska julia träffa alina, hon som bodde hos mig förut men som bytte familj. jag vill inte träffa henne så jag tänkte nog höra av mig till lili. åka till stranden eller ha picnic eller ngt annat nice! blir en bra helg!
nu ska jag noppra benen, käka lunch och sen duscha. KANSKE att jag går ut och springer innan duschen. det var ett stort KANSKE. men KANSKE.

btw, 8 veckor kvar idag!
jävlar va tiden går.


mina värdkusiner med min värdfarbror.
Sebastian, Chano, och Yolanda
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0