HE FOOLED ME AGAIN, FOOLED ME AGAIN'

lady gaga, bra men framförallt jävligt passande låt.
A TOMAR POR CULO OTRA VEZ, TIENES UN OPORTUNIDAD MÁS!

sover hemma ikväll, behöve ducha och saknar familjen lite smått. ska förhoppningsvis prata med isabella den underbara ikväll, saknade, älskade isabella! sen finns det fler jag jävligt gärna skull behöva prata med, men de tar väl den lätta vägen än en gång och bara skiter it. förlåt, måste skriva av mig ibland. så arg är jag, men jag ska inte ta ut för mycket iförtid, kanske är det sanning det som sägs. troligen inte, men kasnke. jag väntar. men sen fan spricker jag! mm.
köpte en mascara idag, den gula från maybeline, kostade bara 80 kronor! som hittat! den gamla är nämligen kapush slut!


en annan helt underbar låt är sean pauls, hold my hand! ville bara säga det.

You know I care, So if you ever seam to lose your way
don't have no fear, hold my hand
I'll be there girl, you know I care girl'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0