FLITIG SOM EN APA, ELLER HUR VAR DET

mm, flitig som en apa är jag! eller vafan, de tär ju inte apa? mus? MYRA, just de!
mm, myra, flitig , jag är ord som passar i samma mening.

idag har jag pluggat spanska, massor! har lärt mig mycketmycket. inte massor men jag har fräschat upp minnet med de gamla glosorna. sen kom julia hit och vi kollade upp det här med resan. vi har det nu! vi vet vart vi ska bo och vi har ökat på lite. det är nu 4 nätter och 4 personer. jag, julia, alba och adrian åker den 6 maj och kommer hem den 10!! uunderbart! det blev så himla billigt med! det är inte klokt. jag ska berätta mer när vi verkligen har bokat det, vilket vi inte har gjort än. vänta ngn vecka så är det hundra procent avklarat!
sen gick  jag med julia bort till hennes hus och sen, wait for it, sprang jag hem! inte hela vägen dock men jag sprang 15 minuter och gick de resterande typ 15, alltså en lång promenad och lite sprunget. sen när jag kom hem gjorde jag massa konstiga övningar som var RIKTIGT JOBBIGA! ville nästan spy sen alltså, men tuff som jag är svalde jag. nu sitter jag med ansiktsmask och pratar med finalina och sensuellaisabella samt min kära underbara syster! fina tjejer allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0