det här med posten

ja, men det var väl självaste fan! just när vi skcikar ett super importante brev så ska det hamna fel! är det inte typiskt så in i helvete eller! jaha, nu kom ett annat kort, från mamma. så posten ju funkar ju. tack mamma, det var ett fint kort!:) kan det inte vara så att kortet hamnat fel pga island grejen och flygen har gåt lite sisådär?? skit. jaja, jag väntar troget.

efter lunch drar jag till julia, blir väl en fika och sen ska vi leta present till Javi min värdkusin som tar typ som konfirmation nu 1 maj. TJAOBELLA!

Kommentarer
Postat av: rebecca

svar: Hahah ja jag får nog ta mig en siesta xD Fan vad härligt :D



Jaa okej! Vad tråkigt ändå att det är en liten sämre skola? Men det är ju jättebra att allting är på spanska!! :)

Usa! Haha jag har a thing för usa verkligen :P Fast jag får planera in det lite senare.. Har nämligen en grej på gång i december som kommer innefatta ett par månader förhoppningsvis :)

2010-04-28 @ 21:14:42
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0