CUMPLE DE LUNA

Idag var en slapp och riktigt skön dag! haha, det började med att jag och alba sprang till apoteket kvart över tolv, helt nyvaken var jag, hade knappt några kläder eftersom jag skulle väga mig. igår gjorde vi en lista hela familjen över hur mycket de trodde jag skulle väga idag . haha, vinnaren skulle få en skinkmacka! HAHA! ingen vann. chano var riktigt nära, 300 gram ifrån. det var kul.
solat har jag gjort hela dagen, sjungit som en galning, så sa min vpappa att det kommer regna imorn bara för att jag sjöng så fult. kul! (y) sen drog vi och firade min vkusin och julias vsyster luna som fyllde 5 år i tisdags! grattis sötnos! där var det skitmycket folk, musik och massormassor barn! och inte tala om alla maten! herregud!
Nu är det helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0