beach, playa, strand

HEJOCHHÅ, dagen har varit de puta madre och vi har haft det SÅ kul och tokerier vi gör jag och julia alltså! haha, härlig dag alltså. vi vaknade hos vfaster och gick bort till mercadona och köpte mackor, cocacola och några äpplen. sen gick vi bort mot bussen mot stranden. efter cirka 10 minuter hoppar vi av, köper lite vatten och chips och går de fem  minuterna bort till stranden. vi ville vara där det inte är så mycket folk, alltså får man gå lite längre. sen slår vi oss ner typ helt ensamma på långt håll förutom en äldre man som sitter typ tio meter ifrån oss. när vi kom hade han på sig kortbyxor och en t-shirt. låt säga att tio minter efteråt hade han bara t-shirt. julia sa lite lätt, - sarah, verkar som han inte på sig några byxor. jag ba: hjälp, vi flyttar på oss. haha, så gör vi det, två minuter efter sätter han på sig byxorna igen och går. IDIOT! efter det gick allt som på räls. vi tröck i oss mackorna så fort att vi nästan spydde sen men det är smällar man får ta!
VI GJORDE ÅRETS FÖRSTA DOPP DÅ! kanon.
det var ju kallt men inte alls lixom, kallt. vi badade och jag lekte fisk. typ. jag var som värsta barnet alltså, hade dyng kul! och vilka vågor då, madre mia! haha, som pappa sa hela tiden när hanvar här! :)

här koller lite pics!







jamen fyfan vad vi brände oss. det här är min bekini. jagkan säga att jag är itne röd om man jämför med julia. jag är brun med röd ton lixom, hon är RÖDRÖDRÖD!!!!


Kommentarer
Postat av: Alessandra

oj oj måste verkligen ha känts på natten sen..

Härligt att det redan är sommar hos er!

2010-04-27 @ 10:10:14
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0