applåder, bugningar, bockningar

JAG VAR I SKOLA IDAG!
WOOOOOOOHOOO!


det var faktiskt helt okej, tjejerna är ju verkligen supersöta!!
sen kom jag hem och möttes av ett underbart mejl av mamma angående sommarjobb! senare update om det!!
idag klockan 7 ska jag sjunga i en kör som vi i klassen gjort, vi ska ha vårt första uppvisande kan man säga. vi sjunger för tre klasser tror jag det blir . haha, fan va kul det ska bli! lite pinsamt men jag skäms inte sp mkt när det gäller att sjunga i kör lixom. jag har vanan som handen i handsken om man kan säga så.
NU SKA jag och alba se på fysicayquimica, en klockren spansk serie som jag ska se från början nu! har bara sett det ifrån den typ 4 säsongen vilketkänns trist. så börjar med det idag. de tär ju på spanska också så man kan se det som plugg samtidigt! bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0