7 APRIL

vart fan tog mars vägen! herregud, det kan ha vart de 4 snabbaste veckorna under hela tiden här nere! jag var ju så glad hela mars, kan ha vart det. nu går det lite halv långsamt igen, men hej, redan den 7 april! det är sjukt!
idag ska jag till cadiz igen med julia and the family, vi ska gå och glo på stränderna, sen ska jag och julia baka kakor. jag ska slå till med en kladdkaka av högsta klass, och sen blir det nog till att käka teletendida och sova hos julia! toppen! (y)

nu sjunger jag för fullt på babybabybaby no, I thought you'd allways be mine!
klockren låt tycker jag faktiskt, nästan så jag skäms lite över att säga det, men grymt bra är den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0