19 april

HEJSAN mina kära och inte så kära. idag ahr jag inte gjort mycket. pratat hela dagen med aurori om hur lite hennes barn gör i huset. när vi pratat klart gick jag och diskade. haha, fjäsk är ju nästan mitt mellannamn. sen kom julia hit och jag, hon, alba och adrian bokade resan!! toppenbra känns det nu! sen gick vi till mat afärn och kollade priser och sånt så nu  vet vi hur mycket all mat kommer kosta också! vilket inte är alls mycket! sen gick julia hem och tatayoli och titochano kom med barnen. vi lekte massa lekar utomhus , nu när det börjar bli varmt om kvällarnaså är det ju helt sjukt kul att vara ute om kvällarna!! nu rinner min näsa och jag är förkyld igen. ont ihalsen också! helskotta, ska jag aldrig vara utan sjukdomar och grejer!!!!

HAHA, på affären så hände en rolig grej. en tjej som jobbade där gick med en kundvagn fylld med varor väldig nära kylboxarna . precis när hon var bredvid oss så stöter hon emot vagnen i kylboxen och lixom knuffas fram över vagnen. jag och julia kollar på varandra, spänner ögonen i varandras ögon. när jag har ansiktet vänt ifrån tjejen så ler jag fram ett fånigt onödigt stort leende. och sekunden efter vi svängt runt hörnet gapskrattar vi båda!! men så jäkla kul det var! skadeglädje-den enda sanna glädjen! stämmer in, stämmer verkligen in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0