MORMOR

japp, idag blire till att träffa mormor. åker till henne efter don't drink and drive grejen. är i skolan nu. jag åt mcdonald till frukost! gottgott. snart är det lunch. jag har en aning panik, peppar inför både imorn och lördag. imorn äre hejdå för mig. längtar tills det! träffar er alla som jag tycker så otroligt mkt om! middag med hela tjocka släkten imorn också, lunch med mamma. issa följer med till sthlm och säger hejdå in person. jag dör. är rädd. är glad. spännande men så sjukt sorgligt. men snälla, jag är stark. som ni alla vet 8-) kan inte mkt på spanska. men det ska nog gå. hatar samu så ett pepp medel är ju att jag slipper honom. och om nio månader är det hejsverige och alla ni bästa igen! då är det sommar, jobba på halvars, och festfestfest, vewe är tbx då :D och ni bästa finns väl kvar då?! hoppas jag fan! puss, älskar dig isabella! <3

veronika, saknar dig! men vi på topp, i olika delar av världen! vi är alltid topp tsm! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0