MINA FRAMTIDA LOV

fan vas grejer jag missat bara för att jag inte orkat läsa igenom alla pappren tidigare.!
haha, aa. jag visste tydligen redan när jag ska ha alla lov och sånt i skolan. så här ser det ut i spanien:

vacaciones de Navidad ( jullov ): 20-21 december till 7-8 januari
vacaciones de Semana Santa ( påsklov ): 2 veckor någon gång i mars eller april
vacaciones de Verano ( sommarlov ): 22 juni till 10-15 september

Så nu vet ni när ni ska komma och hälsa på mig! :)

Här kommer betygen också:

SB = sobresaliente ( outstanding ) 90-100% rätt
N = notable ( remarkable ) 70-80% rätt
B = bien ( good ) 60-70% rätt
S = suficiente ( enough ) 50-60% rätt
I = insuficiente ( insufficient ) 30-50% rätt
MD = muy deficiente ( very poor ) 0-30% rätt

blir spännande att se, tänker satsa på inget mer än B, kanske N om jag orkar. tänker inte plugga gärnet direkt! först och främst måste jag ju fatta vad dom säger på lektionerna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0