kindpuss

ja, vad ska man säga. jag har aldrig kindpussats så mycket som under de här veckorna. det är helt sjukt. man säger hej, ger varran en puss på varje kind. man säger hejdå och ger varran en puss på varje kind. sen nästan gång man ses, vilket oftast är under samma dag så är det samma visa om igen! mm, det går ju an när de man ska pussa är fräscha men sen finns det ju sånna feta äckel gubbar man helst vill undvika pussa. men det måste man också! ..

jag tränade precis, på gång maskinen. jag är så duktig. nu väntar jag på duchen och sen blir det middag! wiiiie :D
ikväll är det premiär för grey's. fan, det kan jag inte se. menmen. jag håller på att ladda ner ngt som jag tror är första säsongen av grey's. men jag är inte säker. hoppas på det. sen ska jag se baksmällan som jag också laddat ner. jag kör för fullt nu eftersom jag har tanken att ingen polis kan ta mig eftersom jag är i spanien.. mm, undrar  om det stämmer. Imorn ska jag fika med Cristina och Julia. Julia är verkligen jätte snäll mot mig. hon skrattar åtmig också, ganska ofta. undra varför.



veronika, vart är du? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0