jag vet, jag är en pussy med stort p!

skolan är väldigt tråkig när man är van vid lektioner med NH08 och lärare som martin eriksson. det blir ju inte roligare när man inte förstår ett skit och har massor tid att längta tbx hem. men Julia, Cristina och Alberto är såå snälla och roliga och hjälper mig med allt. tar hand om mig och pratar och skämtar! så det känns iaf skönt.
Men, ( ett tony irving men ) det finns ingen musikmaskin!! I mean, WHAT!???!! hur kan ens en skola existera utan en sån!? jag undrar ja. ska kanske köpa en. nej. dom suger på engelska också, alltså läraren är på samma nivå som simon andersson. typ. jag skulle lära dom bättre engelska och bättre uttal. hon låter som en turk pratar svenska. fast en spansk som pratar engelska, skit! en hel lektion gick vi igenom skillnaden mellan frågorna,- 1. What is he like? 2. What does he like? 3. What does he look like?. jag menar tjena! det kunde jag som 10åring. de suger. balle. SVERIGE ÄR BÄST!
jaha.....
Gympan var så tråkig. vi typ sprang fram och tbx och sen spelade vi volleyboll med en basketboll och inget nät. mm, kvaliten skiljer sig en aning.
alla säger att dom älskar mina kläder!! roligt, tummen upp (Y) tillochmed idag när jag hade träningskläder! haha, här så har man på sig träningskläderna hela dagen om man ska ha idrott under dagen. sjukt, ja en aning.lite äckligt men vad kan man vänta sig av spanjorerna! Cristina sa att jag skulle följa med henne och köpa kläder, jag skulle säga allt som var snyggt så skulle hon köpa det! haha, väldigt trevligt. det skulle inte hända alla, speciellt inte min älskade vän partyprissa, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0