inga läxor här inte

jag gick hem från skolan idag. för det första hade jag ont i magen. för det andra behöver jag inte ens ha betyg här. och det ända jag tänker plugga är spanska. så, jag gick hem. vi hade idrott också. fyfan va tråkigt.
jag ska köpa lite choklad nu tror jag. är skit sugen. igår tränade jag faktiskt. och stretchade. muy bien!
ska bli så fit tills jag kommer hem. och vig, vi ska inte ens tala omhur vig jag ska bli! och brun. och prata spanska.
jag och issa ska bo ihop sen! wiiiiie :D
jag och hon kommer ha ett klockrent hem alltså, hon kan stöka ner och jag kan städa. hon kan äta och jag kan laga maten. jag kan baka och äta kakan och hon titta på eller baka en egen. men iaf, toppen kommer vi hadet!
jag har lixom fattat nu att jag faktiskt inte ska vara borta föralltid. jag kommer hem! och om inte så lång tid.
jag tänker inte nio månader men jag jag tänker vara här tills allt är skit, till jag absolut inte pallar mer. då kommer jag! :)


fiesta i san fernando. hela det lilla just nu gänget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0