HERREGUD

asså shit, nu är det riktigt nära. jag har börjat känna virvlar i magen. inte nervösa virvlar utan mer ledsna virvlar. ganska sorgsen nu faktiskt över att lämna alla. kommer sakna er allhiopa väldigt mkt! ni betyder mkt, och ni vet vilka ni är! :) Jaha, sovmorgon imorn. jag skiter i spanskan. orkar inte :P haha. väldigt jobbigt lixom. men jag har köpt en ordlista med 70 000 fraser och ord så det borde gå bra. köpte en bok om  sverige på spanska också som dom ska få i present. mm. blir riktigt bra. köpte även en kjol, en kofta och en t-shirt. kunde inte hålla mig!
Puss på dig <3


Kommentarer
Postat av: veronikaviking

love din snygga blogg!! har inte kunnat lasa den forens nu! men i love it!

2009-09-09 @ 04:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0