fotografier


japp, jag är galen. men iaf, sarah, lily, hannah, alina och julia!


Rosie, Alberto, Lina och Cristina.
Rosie, Alberto och Cristina går i min klass. väldigt charmiga.
Lina bor hos Tatos ( pappan i min familj ) bror.





Ett äventyr, ja visst! men är det ett givande äventyr? får jag verkligen ut det alla säger jag kommer kommer få ut av det här? jag vill växa som person, lära mig saker och träffa nya spännande människor men kan jag inte göra det hemma? Igår natt somnande jag med en känsla av nyfikenhet, iver och en upprymdhet jag inte känt på länge. den känslan var borta när jag vaknade. varje dag är ny. ena dagen bygger jag upp en förväntan, en hoppfullhet och en vilja som nästa dag försvinner.
jag gillar att skriva, jag gillar att sjunga, jag älskar Isabella och min pappa, jag saknar tintin. ibland känner jag mig ensam här och hjärtat kläms, jag skriker men ingen hör. ibland är det högljutt massor liv. spännande. Isabella fick mig att känna mig lite tryggare här, mer avslappnad. hon fick mig att förstå lite bättre att jag faktiskt kan vara här, att det är okej och att det kan gå. jag har henne och hon har mig. nu, om 4 månader eller om 9 spelar ingen roll. vi är vänner. det fick mig att inse min chans att lära mig spanska och förbättra mig själv. jag tar den, kämpar och försöker. verkligen.
men 9 månader, icke!


Alba, Adrián ( Albas pojkvän ), ingen aning om vem, Jesus.
haha, jag bjuder på detta. finns fler, dom kommer vill jag lova. när ni ser mig igen har ni förhoppningsvis glömt bort dessa bilder! puss på er bästa! <3

Kommentarer
Postat av: veronika utan feta syskon i sin vardfamilj

Jesus ar ju en riktig hottieboy dar vid bordet! No Shirt! I mean OMG he's so HOT! Lecker!(lite tyska om inte issa forstog vad den andra texten var)! Om du kan sa va inne pa msn sent pa kvallara (runt 11-12) for da ar jag inne! :D

2009-09-29 @ 01:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0