ATT PACKA

aa, nu är det faktiskt dags att börja lite smått. Jag har fått ett spikat avresedatum nu, 13 september. Tider och sånt kommer snart på posten tydligen. Men nu är det dags att börja tvätta alla kläder så jag vet vad jag har, vill ju inte glömma ngt som ligger i tvätten lixom 8-)
Jag vet min skola nu, den heter I.E.S Isla De Leon. Tror den är bra och ska fråga min familj idag vad dom tycker. den ligger iaf bara 2 minuter från där jag ska bo så det känns ju riktigt skönt!

Min "pappa" är security guard och heter Leonardo och min "mamma" är houswife och heter Aurora, tryggt att ha en sådan far! ;) Mina "syskon" är Alba som är 19 och Jesus som är 16 nu. Han är året yngre alltså och smällfet så ingen risk för förälske där inte. även om jag är ganska lätt att få på fall! Dom har två hundar, passar ju mig. jag är ju van vid sådana jävular!:)

lägger upp min packingslista sen så får ni som vill se och gärna tipsa lite ;)

Här är kartan på spanien och jag har försökt peka ut Sanf fernando ungefär där det ligger!, precis vid kusten vilket är toppen och väldigt nära portugal så jag kanske kan få träffa Isabell ngt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0