30 september

trots att jag nu inte är ledsen ledsen, så mår jag ganska dåligt. allt är så förvirrande. jag vill hem. saknar det så sjukt mycket. att verkligen känna sig hemma saknar jag. att verkligen vara trygg och säker. jag känner mig trygg och bra här men det är ju inte riktigt samma sak. jag känner mig aldrig riktigt avslappnad här som jag gör hemma. jobbigt. men nu har redan september gått. tiden går som sagt fort, vilket skrämmer mig rejält. eller inte. jag har ju allts kvar sen, det är vad jag måste hoppas och tro. Jag vet nästan. eller jag vet att allt som betyder ngt kommer finnas kvar iaf. det borde räcka, att veta det. jag borde kunna slappna av och bara leva här ett tag när jag vet det. men jag saknar mitt hem. säkerheten och hemkänslan. allt!

nu ska vi ut och titta på lite kläder. då känner jag mig kanske lite bättre! sen ikväll ska jag skriva ett föedelsedagsmejl till Isabella, och Linda också för den delen! såg på year one förut. den är så sjukt rolig. men lite deppig blir jag eftersom jag vill se den med Isabella. herregud, jag är patetisk!


min rumskamrat! Alina från tyskland, alla är från tyskland, herregud! :) jaja, hon är väldigt trevlig och rolig, hon har ett härligt skratt!
saknar dig isabella! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0