29 september

alltså, lika fort som känslan försvinner kommer den tillbaka. nu finns den här igen, lika obehaglig och jobbig som alltid! när ska den försvinna. det är den här känslan som gör mig lite, liten och ynklig och vill bara hem. gråta. men det går inte. känner mig vilse. jävla känsla. och hur många gånger kan den komma tillbaka egentligen. någon gång måste det ju sluta! för fan, jag pallar den inte länge till.

Jag vaknade nyss. alltså, klockan är 6 och jag tog en liten siesta i soffan. så trött är jag! och sugen på godis. som in i helvete! åt några toffeffe nyss, det var gott! (Y) nu ska jag nog ta en munk och kaffe. tror jag. varför är jag så sugen nu helt plötsligt. kan man undra.
jag längtar lite efter mammas lasagne måste jag medje. och ceasarsallad. lång tid kvar tills jag får smaka det igen. herregud. jag dör.
nejnej, jag försöker lite till! Nu pratar jag med Julia från klassen på msn.
tror jag har franska läxa. ska försöka göra den. vet inte om jag orkar men ngt kan man ju göra åt skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0