21 september

Ååååååååh! Jag fattar inte. Jag har mått bra ganska mkt utav denna dag, men nu blev det svårt igen. Okej, tre veckor till. Sen vill jag inte mer. Om jag inte vill det då. Men det tror jag inte, detta passar inte mig. Därför finns det olika länder med olika kulturer och olika språk och sett att va. Detta är hittills inget för mig. Jag saknar allt. Väldigt mkt. Men nu kämpar jag, tre veckor. Okej, andas!
idag var vi först på skolan. Fick scheman och vi fick välja mellan två olika linjer kan man säga. Jag min tok valde typ natur. Men det var för jag vill inte glömma allt. Matten måste jag repetera hela tiden. Åh. Jag vill hem. Men tre veckor. Tre veckor till, sen får jag ta det beslutet. Jag kan det här! sen gick vi till en sjukt billig affär och köpte skrivböcker och pennor och sånt. Tre böcker och fem pennor, en linjal och två överstrykningspennor kostade 60 kronor! Fattar ni hur billigt det är! Sjuuuuuuukt billigt! Sen gick vi till där Alina bor, Tatos bror alltså. Och det må jag säga, skillnaden från hus till hus är enorm. Deras hus är jättefint! Gulligt och fräscht. Ni vet ju typ vad jag tycker om mitt. Gulligt men not so fresch! Det var ganska långt och solen sken idag så det var skit varmt! Nu är klockan sex och jag vill äta middag, som hemma och sen slappa och sen sova. Men nejnej, nu kommer det massa folk hit. Det är nu man ska va som piggast. Middag blir inte förns tio kvart över tio. Sen får man typ fem minuter att slappa på innan man måste sova för imorn börjar skolan klockan 8. Jobbigt. Men tre veckor, sen får jag säga om jag vill hem. Nu vill jag hem men det säger jag inte. Jag är här nu, idag lever jag! Inget annat.
Nu mår jag jätte bra igen! Haha, hur sjukt är det inte. Isa och Alex kom förbi, vi dansade som alltid! Haha, dom är grymma på salsa. Jag ska börja dansa det föresten. För att ha ngt att längta efter. Det var jätte kul i fredags! Vi spelade ett spel sen, Lily, jag, Alba, hennes pojkvän Adrian och Jesus och Alina, det var också kul. Nu förstår jag också mycket mer. Jag skämtade till och med idag! Kan ni tänka er! Jag skämtade på spanska, om en större, jag skämtade :O och dom skrattade! Det var kul, men inte i närheten av våra skämt hemma. Jaja, imorn börjar skolan. Engelska första lektionen, känns bra eftersom jag troligen är lätt bäst där! Får se hur det går. Upp klockan 7, roligt! Tummen upp! Jag har börjat följa ett tv-program också. Väldigt roligt eftersom jag älskar att följa serier och sånt. Det är som "so you think you can dance" fast spansk version. Det heter Fama a bailar. Väldigt kul med folk som dansar! Sen åt vi, någon grönsaksröra, kött och bröd. Samt hårda brödbitar typ. Kommer inte ihåg namnet. Men de finns hemma också, ni vet vad jag menar! Nervös inför imorn. Lite. Jaja, nu satsar jag på att inte va ledsen. Men imorn lär det väl ändras till en månad igen. Vill hem men just nu är jag faktiskt nyfiken på hur det kan vara här. jao, meningen är ju att jag ska va här i nio månader. Men så länge kanske det inte blir. Men mer än en månad kanske. Eller inte. Vem vet. Jaja, god natt mina älskade där hemma! Tänker på er! Men inte för mkt. NOT! Alldeles för mkt! Älskar er bästa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0