20 september

Idag har jag mått både skit och skit bra! Konstigt hur det kan gå så fort i svängarna, haha! Jag är så töntig. Först var jag så pepp på att må bra, det funkade inte länge utan jag va skit ledsen där ett tag. Ville hem och saknade allt. Men sen hände ngt. Alina, Alina och Julia kom. Alla dom pratar tyska så i början var ju jag och Lily lite utanför men sen gick Julia och då pratade vi spanska eller engelska. Mest spanska faktiskt. Det går bättre och bättre med den. Ikväll kunde jag nästan säga allt jag ville, haha, hade jag vart i sverige hade jag ju haft mer jag velat säga men här får jag lixom inte fram massor! Men det kommer väl. Nu är jag lite intresserad över hur skolan kommer va. Imorn ska vi dit, klockan tio. Vi går hemifrån tio i tio, lite skillnad från hemma där jag behöver åka 40 minuter innan. Skönt, men ni vet ju vad jag brukar säga. Sverige är bäst, trots detta! :) men nu tänker jag ganska positivt. Just nu iaf. Att jag är här tills jag helt enkelt inte orkar mer. Just nu är jag pepp på att se hur skolan fungerar och sånt. Jag kommer troligen läsa tre språk, spanska, engelska och franska. Kul att lära sig franska på spanska :P haha, utmaning där! Tror jag kommer va bäst på matte eftersom det är siffror, samma som hemma! Men sen är jag ju bäst på matte också satt! ;) bättre än min älskade Isabella! Tänker på dig så du vet! <3 hör ni hur positiv och icke ledsen jag låter! Bra va! Men jag tänker fortfarande "en månad" . jag är här på semester, och om jag efter en månad vill stanna, ja då gör jag det! Eller inte, det ser jag då! Nu kämpar jag. För fan va stark jag kommer va efter det här. Kunna klara saker på egen hand, inte va lika beroende av andra som jag faktiskt har vart, är. Och jag kommer sannerligen kunna prata grymt bra spanska! Ni andra kan ju ta er i ballen om ni tror ni kan spanska det minsta sen om man jämför med mig! Haha.! Det bjöds på typ buffé idag. Det fanns någon sorts potatissallad, potatis bröd, vanligt bröd, ngn tonfisk röra (väldigt god) och någon annan äcklig röra. Just det, kött också. Me gusta! Herregud, märker ni skillnaden på mig nu! Haha, sjukt! Men ja som sagt, det är ju just nu. Nu ska jag läsa lite i twilight och sen sova. Inatt är första natten jag inte sover ensam här. Haha, lät fel. Men Alina sover ju i sängen bredvid. Får se om hon snarkar eller ngt, hoppas jag fan inte hon gör! Då åker jag hem! :) saknar er där hemma, men det är inte för alltid jag är borta! Kom ihåg det, och deppa inte ner er totalt bara för jag inte är med er just nu! Haha, för det gör ju absolut inte jag! Haha. Älskar er ni bästa! <3


Kommentarer
Postat av: linda

vad glad jag blir av att läsa ett lite gladare inlägg! du fina sarah, du klarar det här! tänker på dig ofta! <3

2009-09-21 @ 22:20:02
Postat av: Olle

Klart du äger på matten poprorinonsosesossosanon! Det var ju jag som lärde upp dig under hela nian! ;)Galen du är som åker till spanien alldeles ensam sådär din knas! Nu blir det ju snäppet ännu svårare att träffa på dig! aja, pussar på dig gås-unge <3

2009-09-22 @ 14:12:51
URL: http://olledolle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0