What doesn't kill me can only make me stronger'

det kom ett paket. till Alina från Sverige. det var från hennes syster som bor i sverige nu i ett år som au pair i sthlm. haha, jag skulle nästan, väldigt väldigt gärna nästan, byta med henne och vara i sverige. haha, min mes! jaja, jag börjar nästan gråta för paketet var så fint. det var en daim med skickad till mig, en svensk tidning, gifflar och kanel knäcke. herregud vilken bra syster! :)

alltså, det är så otroligt svårt. varje dag samma sak. jag är ledsen, jätte ledsen, vill hem, saknar alla konstiga saker som jag aldrig saknar hemma, saknar skolan och vännerna och familjen. men varjde dag bestämmer jag mig också för att jag vill det här. att jag kan det här! men vafan, varjde dag bryter jag ner självförtroendet och viljan igen. varje dag.

nu ska jag se på en rolig film, annars bryter jag ihop. igen.
När ska jag verkligen börja trivas och njuta av tiden, och när kommer twilight boken pappa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0