väldigt bra spansk låt, believe it or not

ja, denna låt är ganska fantastisk. på många sett.

http://www.youtube.com/watch?v=IKjGas_aQNc 




HAHAHA, lily från finland är ju som sagt tokig i huvet. störd på alla sätt. 
idag kom hon förbi oss och sa ingenting, jag frågade hur hon mådde hon svara,- bra, bra.
inget mer, inget och du eller ngt. I don't give a shit.
sen gick jag ut i köket och började prata med Aurori, då kommer hon och börjar prata med mig samtidigt. hon frågade om jag ville gå lite på stan med henne, jag svarade,- no! och log halvt falskt eftersom hon vet lika väl somjag att jag inte vill det med henne. två minuter senare kommer går hon och säger till mig Aurori och Tato, me voy a compras, sola! porqué estoy aburrida!
Det betyder,- jag går och shoppar, själv! för jag har tråkigt!
jaha. lixom. ingen bryr sig,inte ens Aurori eller Tato. haha! TUFF TIME FOR HER.
 
nu är det ett litet skämt här, jag skulle nämligen på toa så då sa jag,- jag går på toa nu, själv!  fast på spanska då för er stackare som inte förstod det.. då säger Tato,- och jag ska ta på mig skorna, själv!
haha! det gjorde min dag lite bättre må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0