UTOMHUS

den här dagen tillbringades med Julia och Alina. först på Bahia sur, där vi käkade på en pasta restaurang, väldigt gott må jag säga. men pastan är fan bättre hemma, tummen upp!  nu ska vi snart käka middag, ikväll blir det hamburgare! en till tumme upp! gott.
Jag och Julia kom precis in, vi tog en liten promenix genom stan och dess uteliv. tog en glass i värmen!! hur konstigt är det inte, vi håller allvarligt talat på att dö av värmen här. till och med nu när klockan är 20 över tio så svettas vi typ. så en glass satt fint. Tatos ena bror och hans familj, samt Tatos syster och familj kom förbi också. det blir högljutt alltså! jaja, nu tänkte jag vila lite och spela betapet, är så sjukt trött!

Idag när Alina skulle köpa olja till sin pappa så fick jag en plötslig vilja att säga en sak. alltså, situationen fick mig att vilja vara där fast med issa. för det var så här, vi stod och pratade om vilken olja som såg bäst ut och så. jag fick en sån lust att säga typ,- men den här är ju  bra, den är ju snygg och är lätt att skicka också. och att det är plastförpackning är ju ett plus. det ville jag säga till issa, eftersom jag vet att hon hade fattat precis. vi hade fortsatt prata om det i evigheter. lixom spinna viadare på det sjukt tråkiga skämtet. fattar du issa vad jag menar? alltså, oljan jag pratar om var skit stor, ful och i en plastförpackning som såg så äcklig ut.
jaja, sen idag sa Jesus ett skämt som fick mig nästan rysa av påminnelse av skolan och jesper framförallt. vi applåderade och han säger,- en applåd! och han klappar en gång.
herregud lixom! :O det är ju vårt skämt!

men nu ska jag bli spanska lärare, jag ska kämpa som fan nu!

veronika, kommer du ihåg när vi brukade cykla till konfirmationen? <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ah gud jag alskar nar vi tva pa en och samma cykel, med lika mycket anstrangning fran bada, du dar fram och jag dar bak, cyklade till konfirmationen! det var tider det, underbara tider!<3

2009-10-09 @ 02:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0