underligt

kom precis hem ifrån la teteria. som ett café med smothies och vattenpipor. jätte mysigt,
inrett med typ arabiskt  med låga möbler och skittuffa kakel väggar.
väldigt fint och rökigt.
jag tog en after eight smothie, spännande men inte jätte god.
johans smothies hemma är godare!
haha.

från ingenting började lily tjafsa om massor saker om jag inte orkar skriva.
jobbigt som fan. jag var så snäll mot alla.
fick fram vad jag ville utan att nämna några namn.
att jag också gillar och festa som lily men jag vill ta det lugnt.
att jag inte är som Julia, Lina eller Alina men jag passar bra ihop med människor
som inte är precis likadan som jag också.
inte hon.
herregud, jag är stolt över mig själv. att jag inte sa exakt vad jag känner och gav henne
en örfil, gud så mogen jag är!
men jag lovar att nästa gång hon kallar någon tråkig för att den inte vill sitta i solen
eller nästa gång hon säger att hon pratar spanska med dialekt från madrid och den andra med
jäte jätte tysk dialekt, då fan smäller det.
jag håller mig inte länge till.
men aldrig har jag räknat till 10 så mycket som idag.

det var trevligt med Fanny, vi gick på Baiha sur, speciellt H&M eftersom det inte finns i Cádiz och hon ville så gärna titta där. det är trevligt på H&M, känns som hemma. och därför samtidigt jävligt deprimerande.
sen mötte vi upp Lina vid mc donalds och käkade lunch och sen en glass!
alltså, här finns en mc flurry som heter m&m, det är som med smartis fast med m&m och en skitgod choklad sås! herregud va god glassen är. det var så skönt att prata svenska men aningen svårt faktiskt.
herregud, jag hörde min dialekt extra tydligt och tyckte det lät kopnsitgt att prata! haha.
töntigt.
men det var en bra dag!

pusshej. nu blire middag, pizza, klockan är 10 över elva. godnatt!

Julia y Alina Tyskland, vad kan man säga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0