THOUGH I SWEAR HE KNEW'



min älskade vackra underbara syster <3


Jag vet inte. jag är inne i en svacka eller ngt men just nu ser jag inte meningen med att vara kvar.
jag vet, spanskan blir bättre varje dag men jag känner mig inte som mig själv.
jag är tyst, ganska tyst, osäker och blyg.
inte alls som jag. varför vara här och må sådär när jag vet att jag mår så bra där hemma!?
jag vågar inte stanna, men jag vågar heller inte åka hem.


Skolan idag då. jaha, tråkigt som vanligt. synd att lektionerna är så otrligt tråkiga
eftersom eleverna är riktigt rara och roliga. men ajg pallar lixom inte stanna
bara för lektionerna tar kål på mig. Gick hem efter rasten idag.
hjälpte Aurori att städa lite, skrev ett brev till tintin, och gick och handlade med Alba.
sen pratade jag med farmor och farfar på skype, det var känslosamt lixom.


Snälla gör så tiden går fortfortfortfort!
BECAUSE NOW I'M GOING TO KILL MYSELF SOON.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0