svenska tjejer är svårslagna!

haha, men ja det är dom!
gud va gott det var med churros, ska försöka lägga ut en bild så ni iaf får se skönheterna!
ja herregud, smaken sitter kvar länge.
jag vill spy.
man blir lixom väldigt mätt.

nu ska jag pallra mig iväg till Lina för att fråga om vägen till hållplatsen dit Fanny kommer.
sen blir det Baiha Sur, mc donalds och sen hem till mig.
svenska hela dagen på Baiha Sur, gud så skönt!
och sen när jag ska hem följer Fanny med hem till mig och då blir det spanska!

jag och Alina har en ny regel. varjde dag ska vi göra minst ngt som får tankarna till positiva saker.
en hel dag utan att göra någonting gynnar inte ngn. nejnej.
plus att är man sysselsatt går tiden sååå mycket fortare och det vill jag.
jag vill att tiden går fort så jag kan komma hem till pappa!
men inte för fort. haha, jaja det är vår regel iaf.
och denna dag är jag sysselsatt.

ikväll ska vi till la teteria också, där finns det vattenpipor! hoppas på att vi kan köpa en.!
längtar lite sådär lagom, otroligt, jobbigt, mycket efter vattenpipor och fest. detta är det närmsta jag kommer just nu.! det blir jätte bra idag!


Håkan Hellström, in my <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0