So will you keep on falling?'

hejsan! skolan idag var helt okej, alltså folket är ju roligt men lektionerna däremot tvärtom. inte roligt alltså! jag gick hem vid eva på rasten, alltså efter tre lektioner. så kan jag göra! det spelar ingen roll! tummen upp (Y).
kom hem och pratade med Aurori som är ganska svårt att få tyst på när hon väl börjat prata. hon ptatade om tjejen som bodde här tidigare, Theresa, psyket! haha, hon var tydligen helt sjuk i huvet, men som Aurori också säger så påminner Alina mycket mycket om Theresa! vilket roar mig och oroar mig! :P läskigt. jaja, nu ska jag städa lite i rummet och sen ikväll blire salsa och glassdejt med tjejerna! :)

idag fyller min favorit år! :D
älskar dig, vänta på presenten! den är fantastisk! haha. jag har gjort den själv. det kommer synnas.
det är värt en bild på dig, en riktigt ful bild dagen till ära!
och en fin bild,
efter närmare eftertanke, bara en ful bild eftersom det är svårt att hitta en fin bild.

ja, du är överdrivet positiv och glad. men jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0