SLEEP OVER

mätt och belåten är bara förnamnet nu då. jag är skit mätt! bara så ni vet.
kom hem från salsan tidigare än annars idag, vid fem över tio. det var super kul att dansa idag, som vanligt iförsig men lite roligare idag. herregud, jag kan stegen perfekt själv men varje gång vi ställer oss i cirkeln och ska dansa med en partner så glömmer jag bort allt och fattar inte hur jag ska få mina fötter att röra sig som min hjärna vill. ett ganska stort problem eftersom man måste röra fötterna då när man dansar.

nu ska jag, Alina och Lina se på the notebook, den är så himla fin! vi ska flytta in sängen nu! :)
puss hej!


Kommentarer
Postat av: matilda

Åhh the notebook är ju bäst :) Hoppas du har det superbra! <3

2009-10-31 @ 14:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0