salsa då!

idag är det freag. vilket betyder salsasalsasalsasalsa! haha, salsa. japp! tummen upp! jag trivs när jag dansar. salsa är kanske inte favoriten men här är de det! man tänker bara på salsan! den här veckan har gått ganska fort faktiskt. faktiskt riktigt fort.
jag har ändrat tankarna också, ganska rejält. nu känns det som om det inte är så mkt tid. alltså, jag är här just nu och mer vet jag inte och mer tänker jag inte. jag kommr hem sen lixom! plus att jag kom på idag att det bara är 8 gånger som ryssen ska komma på besök. 8GÅNGER bara! det är inte mkt. det är nog första och sista gångerna jag kommer längta efter ryssen. för att räkna ner! och snart är det jul och sen går det fort!

isabella är min bästabästa, nu och när jag kommer hem! oavsett vad! .

det känns bra och tryggt. jag är alltså hundra % allvarlig när det gäller ihopflyttandet! japp! det längtar jagefter. men jag längtar också efter att bo hemma! men ja, två år iaf. :) haha. nu är det tre dagars ledighet som väntar mig! nicenicenice! som tusan. slutade en timme tidigare idag också eftersom läraren inte kunde komma! tummen upp där med! (Y) Nu ska jag fixa mig inför salsan!

Veronika in my <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0