QUE BUENO MI PADRE ES!

jag fick ett paket idag, från sverige, från mina underbara bästa pappa! :)
två tidningar, en påse bilar twilight trean ljudet av ditt hjärta ( !!!!!!!!!!!!! ) och ett jätte fint kort på honom och tintin! det kom ett par tårar. biden är så fin, och jag blir så glad när de är så fina tsm!
familjen tyckte mycket om bilarna, jag med. svenskt godis lixom! nu ska jag läsa tidningara, få en liten update om fina, unerbara sverige! jag är så duktig som kan läsa det utan att spåra ut, så stolt över mig själv!

jag hade prov idag, skulle skriva om en ganska svår text till mina egna ord. på spanska då. jag är stolt för jag kunde göra det! och det kändes inte helt fel och heller inte jätte dåligt! kändes bra! (y) klockren är jag!

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie :D
har jag världens bästa pappa eller har jag världens bästa pappa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0