MONDAY,

kan en dag bli mycket tråkigare än måndagen. I don't think so.
måndagar måste vara den tråkigaste dagen, både schemat och humöret är aldrig på topp, på måndagar !
undra varför. ska klura ut det någon dag när tiden finns.

Jag och Alina var iväg förut på en lite runda i staden. förbi posten med ett brev till tintin,
förbi affären för att köpa flingor och choklad och näsdukar till Alina.
Alina betalade chokladen och jag flingorna, det var mycket choklad kan jag ju tillägga.
hon i kassan( som vi handlat hos förut) skrattar lite lätt och säger
,- te gusta chocolate haa?
hahahahaha, jag garvade så jag nästan kvävdes. ja, nästan. det var ju inget issa skämt garv men det var garv.
rejält dessutom.
lite skämdes vi när vi gick därifrån. då sa Alina,- hellre tjock än ledsen!
mohaha, ja, jag kör på den med!

Jag köpte en soduko bok idag! (y) tummen upp!
jag älskar sudoku ibland, just nu japp! det är så bekvämt på ngt sätt.
som tanter stickar löser jag sudoku. det måste ju säga något om min intelligens nivå eller hur!?
mm, jag tror nog det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0